Autor |
Wiadomość |
Franek
Średnio-Zaawansowany
Dołączył: 16 Lip 2005
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kartuzy
|
Wysłany:
Śro 14:18, 27 Lip 2005 |
|
Gdybyście umieli zrobić Wormsy to jak by one wyglądały ?
Chodzi mi o to jak wyglądałyby wasze Wymarzone Wormsy |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
YetY
Moderator
Dołączył: 16 Lip 2005
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 17:44, 27 Lip 2005 |
|
hmm
Calkowicie roperskie w 2d.
Dopracowany shemat shoppa wbudowany xD dalo by sie zaatakowac przed wzieciem paczki, po zaatakowaniu ostatniego samoczynnie by sie skipalo. Tylko z liny by mozna bylo atakowac (no nieliczac gunow roznego rodzaju)
Podobnie z properkiem, tam na poczatku tylko bazooka do wybtrania jeszcze;]
Jednym slowem zasady nie do zlamania;]
Takie typowo antyn%bowe xD
Zeby jeszcze byl rozbudowany edytor graficzny w grze. Cena max 20 zł xD Malo miejsca na dysku by zajmowaly, mialy by male wymagania, brak bugow i ogolnie by mi chodzily
Zawsze se pomazyc mozna:P |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
P.Eter
Początkujący
Dołączył: 15 Lip 2005
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała PodLaska :)
|
Wysłany:
Śro 19:57, 27 Lip 2005 |
|
Hm... A moje by wyglądały jak WA, ale byłoby więcej broni, możliwość włączenia fizyki, animowane plansze, większe możliwości edycji, możliwość zmiany wyglądu robaków, więcej... i tak dalej . +ciekawy byłby tryb walki na forty w 2d, ale coś bardziej rozbudowanego niż w WWP. No i może CTF jakiś, a do tego specjalny tryb bez tur, tylko z walką w czasie rzeczywistym (z jednym robakiem, coś w stylu Liero ). No i to co YetY mówi - wsparcie pozostałych, wymyślonych przez graczy trybów rozgrywki . I wypas by był .
Ew. chętnie bym zagrał w Wormsy 3D, ale jakies z porządną grafą, porządną kamerą i sterowaniem, większą liczbą scenerii... no i wogle, żeby miało więcej tego "czegoś" . Na pewno jakieś inne niż te obecne 3D. |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
Destro
Początkujący
Dołączył: 17 Lip 2005
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pisz
|
Wysłany:
Śro 20:31, 27 Lip 2005 |
|
dla mnie WA jest juz tak dobre ze nic wiecej nie trzeba.
a co do ustawienia takich ostrych zasad ze cowa zrobic nie mozesz to sie nie zgadzam
w pierwszej rundziej w properze minke i granaty tez sie zostawia chociazby zeby przedluzyc czas do ucieczki jak sie nie wyrobisz by zaatakowac |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
Face
Początkujący
Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 22:41, 28 Lip 2005 |
|
Takie jakie zrobi Deadcode: z antycheaterska kontrola, z rankingami itp. Yety -> bez urazy, ale hmmm "calkowicie roperskie" stawia cie w zlym swietle... Tak jakbys zupelnie nie gral nigdy w BnG, Leet albo t17, a przeciez te style maja wielkie wziecie na WN. W zasadzie to Deadcode moglby zrobic jeszcze kanal do shoppy, to by noobow zabralo z AG czy co smieszniejsze z PT podczas turniejow elite (lol!). Generalnie cos dobrego i dla pro i dla newbich, ale tak by nie mieszac tych grup. W tym celu moglyby pomoc rankingi, ale one beda/byly tylko do elite :/ |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
YetY
Moderator
Dołączył: 16 Lip 2005
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 9:10, 29 Lip 2005 |
|
na WN2 BnG i T17 sie takim wzieciem nie cieszy, a pozatym to maja byc WYMARZONE Wormsy a moje wymazone to roperskie są |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
Franek
Średnio-Zaawansowany
Dołączył: 16 Lip 2005
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kartuzy
|
Wysłany:
Pią 10:23, 29 Lip 2005 |
|
Dla worsmy powiiny mieć wbudowane style ... jak ktoś zrobi coś w nim źle ... to automatycznie by było opuszczanie tury |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
Face
Początkujący
Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 10:59, 29 Lip 2005 |
|
YetY napisał: |
na WN2 BnG i T17 sie takim wzieciem nie cieszy, a pozatym to maja byc WYMARZONE Wormsy a moje wymazone to roperskie są |
HaHa, a nie mowilem, ze wwp to crap z noobami? |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
YetY
Moderator
Dołączył: 16 Lip 2005
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 12:46, 29 Lip 2005 |
|
w WWP z Prosow wszyscy na lince smigaja, BnG jakies takie nudnawe jest, cela trza miec i to wystarczy:P |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
Face
Początkujący
Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 10:51, 30 Lip 2005 |
|
Znajdz mi na linie oprocz RR jakikolwiek scheme, ktory zalezy od umiejetnosci a nie szczescia. |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
YetY
Moderator
Dołączył: 16 Lip 2005
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 11:06, 30 Lip 2005 |
|
proper miedzy innymi i ewentualnie wXw Choc masz troche racji ze w takim shopperze jak bedziesz mial dobre bronie a przeciwnikowi same mole i inne tego typu szity sie beda trafiac to nie da sie nie wygrac. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez YetY dnia Sob 12:31, 30 Lip 2005, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
Vipold
Mistrz
Dołączył: 19 Lip 2005
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wawa ;p
|
Wysłany:
Sob 11:20, 30 Lip 2005 |
|
moim zdaniem wormsy przyszłości powinny mieć jeszcze jedną cechę - żeby kampania single player była nieco bardziej spójna... a nie że rzuca gracza w coraz to inne miejsca
hmm... może tak jak w Red Alert by sie wybierało cele na mapie |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
Franek
Średnio-Zaawansowany
Dołączył: 16 Lip 2005
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kartuzy
|
Wysłany:
Sob 11:22, 30 Lip 2005 |
|
No to by było Super |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
Barman
Administrator
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany:
Sob 17:30, 30 Lip 2005 |
|
WA z edytorem misji i możliwością ustawiania map o większych rozmiarach niż 1920x696.
Tyle mi wystarcza do szczęścia |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
Vipold
Mistrz
Dołączył: 19 Lip 2005
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wawa ;p
|
Wysłany:
Sob 23:42, 30 Lip 2005 |
|
po co ci edytor misji pozmieniaj skrypty |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
Barman
Administrator
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany:
Nie 9:22, 31 Lip 2005 |
|
Vipold napisał: |
po co ci edytor misji pozmieniaj skrypty |
Za dużo roboty z tym jest, poza tym nie chciałbym ich trzymać tylko dla siebie.
Przy okazji Remol, czemu wszyscy admini mają pod nickiem podpis "Administrator", a ja jedyny nie? ;] Jak tu ludzi do siebie z takim statusem przekonać? ;] |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
Face
Początkujący
Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 9:51, 31 Lip 2005 |
|
YetY napisał: |
proper miedzy innymi i ewentualnie wXw Choc masz troche racji ze w takim shopperze jak bedziesz mial dobre bronie a przeciwnikowi same mole i inne tego typu szity sie beda trafiac to nie da sie nie wygrac. |
Doude, w wxw byc moze mniej zalezy od szczescia, ale tez bronie, ustawienie robaka. W properze jak twoj przeciwnik dostanie obok was paczke, a ty na drugim koncu pokreconej i trudnej mapy to cie szlag trafi. Czy ty uwazasz, ze to nie zalezy od szczescia? ;x Sorki ale nie czaje... |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
YetY
Moderator
Dołączył: 16 Lip 2005
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 10:33, 31 Lip 2005 |
|
jak ktos jest dobryw propera to moze byc paczka daleko a i tak dojdzie, 15sek to sporo jest.
w wXw byle n%bek tez nie pogra bo poprostu tych scian nie dotknie nawet jak by byl dobrze ustawiony. |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
Face
Początkujący
Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 11:24, 31 Lip 2005 |
|
Taak vide WALNUT i ruch Dextaha, ktory mimo genialnego ruchu ledwo zdaza strzelic z zooki. I co moze to nie jest szczescie? A jakby mial wiatr w druga strone? Nic z tego koles roper zalezy od szczescia i tyle. |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
YetY
Moderator
Dołączył: 16 Lip 2005
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 14:50, 31 Lip 2005 |
|
do BnG w taki sposob tez mozemy dojsc ze jest na farta bo jeden bedzie mial wiatr z ktorym bedzie mu wyjatkowo trudno trafic biorac pod uwage ustawienie przeciwnika a 2 bedzie mial np: dogodny do trafienia z bazooki... |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
|